memorabil…

15 08 2013

cartea mea de vacanta: Walker Percy – Mirajul fericirii. “vanduta” ca un fel de “Greata” americana (Sartre) nu m-a chiar dat pe spate…

insa, ca in fiecare carte, tot am gasit ceva ce merita – cu prisosinta zic eu – amintit.

e ceva care poate deveni, cred, pentru oricine o marturisire de credinta.

“Nu prea stiu ce facem noi aici, pe aceasta movila neinsemnata de zgura, rotindu-ne necontenit intr-un ungher intunecat al universului. E un secret pe care zeii din inalt nu mi l-au destainuit. Totusi cred un lucru si il cred cu fiecare fibra a vietii mele. Fiecare om trebuie sa traiasca pe potriva luminii cu care a fost inzestrat, sa faca putinul de care este capabil si sa-l faca pe cat de bine poate el. IN ACEASTA LUME BUNATATEA E SORTITA SA FIE INFRANTA. DAR OMUL TREBUIE SA CADA CU ARMA IN MANA. ASTA INSEAMNA VICTORIE. A FACE MAI PUTIN DECAT ATAT INSEAMNA A FI MAI PUTIN DECAT UN OM”.

macar pentru asta cartea merita sa fie scrisa si merita sa fie citita.

 


Actions

Information

Leave a comment