om rau

18 04 2013

am aflat ca sunt un om rau? pot spune ca nu mi-a picat deloc bine. cu rezultate modeste ce-i drept, cred ca m-am straduit, de cand ma stiu, sa fiu bun. nu “mai bun”, bun e destul.

asadar, am aflat ca sunt un om rau, fiind invitat sa moderez conferinta de presa organizata azi de ECOTOP Oradea. tema intalnirii s-a legat de declaratia prim-vice-premierului Liviu Dragnea, conform caruia “oamenii rai” se opun exploatarii gazelor de sist.

am fost si eu la manifestatia care l-a suparat pe premier, sunt deci un om rau.

sunt! fiindca nu am uitat ce spuneau, el si partidul din care face parte, pe vremea cand erau in opozitie. atunci nu mai puteau de grija impactului pe care il  vor avea asupra mediului proiecte ca exploatarea gazelor de sist sau extragerea aurului de la Rosia Montana. acum, odata ajunsi la butoane, li s-au schimbat socotelile.

cel putin cand vine vorba despre fracturarea hidraulica domnul Dragnea ne trateaza ca pe niste dusmani ai poporului, insi din stirpea banditilor, a huliganilor si golanilor de altadata. si asta doar pentru ca avem naivitatea de a crede ca in Republica DEMOCRATICA Romania poti avea o alta opinie decat cei ce sunt la putere.

sunt un “om rau” fiindca nu pot fi de acord ca resursele acestor pamanturi sa fie exploatate bezmetic, de unii care traiesc numai in prezent, fara sa se gandeasca la viitor si cu atat mai putin la consecintele deciziilor lor.

sunt un “om rau” fiindca s-a intamplat sa traiesc pe aceste locuri care risca sa cada prada nevoii de bani a Guvernului?

sunt “rau” pentru ca exist la sute de kilometri distanta de palatele domnului Dragnea si, chiar daca nu ravnesc la titlul de baron pesedist, vreau ca el si Guvernul din care face parte sa nu decida peste capul meu transformarea Bihorului intr-un judet post-apocaliptic.

una peste alta, se pare, sunt  un  “om rau” fiindca imi pasa. lui nu-i pasa, nici de ceea ce a spus, nici de ceea ce cred eu, nici de consecinte… s-ar spune ca-i pasa numai de bani si de putere. deci Liviu Dragnea e un om bun!

atunci, ingaduiti sa fiu eu un om rau!

Actions

Information

Leave a Reply

