recurs la reorganizare

10 06 2011

am auzit de multe ori “Băsescu e nebun”. poate… un lucru e sigur, acum, punând în discuţie reorganizarea administrativă a ţării a deschis, conştient sau nu, poarta tuturor autonomiştilor. dacă rediscutăm graniţele interne, de ce nu le-am revizui şi pe cele externe? secui, transilvăneni, bănăţeni… nemulţumiţi de Diktatul de la Bucureşti şi-ar putea dori o altă organizare administrativ teritorială decât cea gândită de preşedinte. 

UDMR nu e de acord cu formula prezidenţială. desigur, o vor pe a lor, cea cu mai multe judeţe-regiuni, inclusiv Harghita, Covasna, Mureş. te pomeneşti că de la prostia asta o să pice Guvernu’ Boc?!  mai că-mi vine să mă dau cu udemeriştii. cu regiune “autonomă maghiară” cu tot, proiectul lor mi-e mai simpatic decât cel al preşedintelui, înghiţit pe nemestecate de PDL.

mă tot gândesc, iar, cum ar arăta Transilvania autonomă? cel puţin n-ar mai împărţi-o miticii după capul lor…

peste noapte, agitaţia exponenţilor locali ai PSD şi PNL, care se vor preşedinţi ai Consiliului Judeţean Bihor, a devenit ridicolă. pe cine am să votez eu preşedinte al Judeţului cu sediul la  Cluj. poate pe Marga, ori pe Boc sau pe Dâncu fiindcă ei sunt singurii politicieni pe care îi ştiu în urbea de pe Someş. dezbaterea despre viitorul judeţului, propusă pentru vineri, 17 iunie, de senatorul Mang a rămas şi ea fără obiect. sau poate că nu e aşa. ar fi cel mai fericit moment în care autorităţile BIHORENE să îşi dea mâna şi să spună “NU!”.

că nu e de glumit! pe lângă descentralizate şi alte instituţii de care am mai pomenit aici, nu pot să nu mă întreb, mai departe, ce se va întâmpla cu muzeul Ţării Crişurilor, cu filarmonica, cu teatrul, cu Biblioteca Judeţeană, cu Spitalul  Judeţean şi cu alte multe instituţii ce “acopereau” judeţul Bihor?

drama noastră e că în partidul de guvernământ nu prea e cine să se bată pentru judeţul Bihor. Bot a dezertat, Filip a plecat iar pe Seremi nu-l văd luându-se de gât nici măcar cu Boc, dar atunci cu Băsescu.

să nu ne lăsăm, să fim bihoreni măcar o dată…

în  loc de PS: apropo,  cu FC Bihor ce facem?!

Actions

Information

Leave a Reply

